JavaScript is disabled. Please enable to continue!

Mobile search icon
Kundeservice >> Spørsmål & svar >> Eurofins Online

Eurofins Online

Sidebar Image
Hva er Eurofins Online?

Eurofins OnLine (EOL) er din nettportal for bestillinger og dine analysedata. Merk at denne funksjonen vil aktiveres etter at brukerprofil er opprettet. I portalen kan du bestille analyser, følge status på innsendte prøver, hente ut midlertidige resultater, laste ned rapporter og eksportere resultater til Excel. Eurofins OnLine gir deg oversikten på alt av prøver, bestillinger og resultater..

På denne siden finner du en rask guide til Eurofins Online og de viktigste funksjonene. 

Hvordan får jeg en Eurofins OnLine bruker?

En brukerprofil i Eurofins Online får du ved å fylle ut dette skjemaet

På denne siden finner du en rask guide til Eurofins Online og de viktigste funksjonene. 

Ta kontakt med EOL_NO@ftn.eurofins.com for å få tilbud på dine analyser og mulighet til å kunne bestille i Eurofins OnLine.

Kan jeg hente ut analyserapporten i Eurofins OnLine?

Ja, det kan du. Du kan hente ut endelig analyserapport i pdf og i Excel.

På denne siden finner du en rask guide til Eurofins OnLine og de viktigste funksjonene.

Under "dokumenter" på Eurofins OnLine finner du en veiledning til hvordan du kan bruke ulike verktøy for å behandle dine analyseresultater.

Jeg ønsker veiledning i Eurofins OnLine

Vi har jevnlig gratis webinarer med veiledning, tips og triks.

Følg med i vår kurskalender eller send oss en forespørsel om webinar for din bedrift. Det ligger flere veiledningsvideoer her om Eurofins OnLine.

Du finner også "Quick guide" og instrukser under "dokumenter" i Eurofins OnLine.

Ta kontakt med EOL_NO@ftn.eurofins.com om du vil ha individuell hjelp.

Jeg mangler en analyse i prislisten min i Eurofins OnLine. Hvordan gjør jeg bestillingen da?

Mangler du en analyse i prislisten, må du kontakte oss så vi får lagt til denne. Analysen kan etter kort tid bestilles i Eurofins OnLine.

IKKE SEND INN PRØVER FØR DU HAR ANALYSEKODEN I PRISLISTEN.

Vennligst ta kontakt med mat@ftn.eurofins.com.

Hvordan bestiller jeg analyser?

Når du har akseptert tilbud/avtale fra oss, kan du begynne å bestille analysene i Eurofins Online , som er din nettportal for analysedata. Ditt analysetilbud vil være tilgjengelig her med priser og analyseliste.

Ønsker du en innføring, oppfriskning eller vite mer om Eurofins OnLine, se her eller ta kontakt med oss

Eurofins OnLine
EOL_NO@ftn.eurofins.com

Bestillingsskjema må alltid følge med prøven ved innsendelse

Ved fullført bestilling i Eurofins OnLine, skal bestillingen printes ut og legges sammen med prøven. Har du ikke printer, skriv opp referansenummer du får i bestillingen og din kontaktinformasjon (telefonnummer, navn, bedrift, epost).  

Alternativt kan du benytte et manuelt bestillingsskjema, som du finner her.

Vi foretrekker elektronisk utfylt skjema, hvis ikke må det skrives tydelig og presist hva du vil analysere. For manuelle registreringer vil et gebyr tilkomme.

Må det følge med et bestillingsskjema når jeg bestiller i Eurofins OnLine ?

Ja, vi trenger å motta et bestillingsskjema/følgeskjema som følger med prøven. Dette for å sikre kvaliteten på ordren og rask håndtering av prøven.

  1. Print ut Eurofins OnLine bestillingsskjema
  2. Eller benytt følgeskjema for Eurofins OnLine, som du finner her
Glemt passord til Eurofins OnLine eller til Eurofins mobil app?

Gå til denne siden og trykk på «forgot your password», og du vil få resatt passordet. Passord og brukernavnet er det samme for Eurofins OnLine i app og nettleser.